Increase the prestige of your event with our hostesses and promoters. We offer comprehensive service. This includes selecting and supplying hostesses, coordinating the event, providing costumes and styling.
We have become market leaders through our experience of over a quarter of a century. We operate in 10 countries.
We have become market leaders through our experience of over a quarter of a century. We operate in 10 countries.
Ready to meet your requirements and present your brand in the best possible way. We have a database of up to 5,000 professionals.
Our experience in event coordination includes a wide range of events from corporate to conferences and social events.
Highlight the uniqueness of your event via our variety of costumes and stylish accessories. We also tailor make costumes to your exact specifications.
With our hostesses and promoters, your event will get a professional touch. We offer comprehensive services from staff selection to styling, to event production. Whether you are organising a conference or a VIP event at home or abroad, we stand by your side as a fast and reliable partner.
Our collection of costumes and formal dresses is the largest in the country. With over 80 types of fashionable costumes and comprehensive styling, make-up and hair services, we are ready to enhance the prestige of your event. Not only our hostesses, but also our costumes are top-notch.
Se společností EHOSTESKA mám jen ty nejlepší zkušenosti a ráda je doporučím dále. Dlouhodobě nám zajišťují krásné a milé hostesky, které vždy odvádí dobrou práci. Zajistit, obléct a zkoordinovat více než 28 dívek na 14ti lokacích po celé České republice, to zvládne jen opravdový profesionál.
Klára Jožáková
Sazka
Ať už se jedná o promo-tour, opening nebo party, hostesky pro eventy své značky poptávám vždy u EHOSTESKA. Kromě reprezentativních a schopných hostesek je samozřejmostí i špičkové řízení projektu. Precizní plánování, transparentní rozpočty a flexibilní řešení případných vzniklých situací jsou přesně ty silné stránky EHOSTESKY, které zaručí, že váš event proběhne přesně tak, jak si ho představujete. Nelze, než doporučit.
Julie Lebedová
Under Armour
Hostesky z agentury Ehosteska využíváme několik let především při otevíracích akcích nových prodejen či na podporu stávajícíh prodejen s.Oliver. Vždy jsme se setkali s profesionálním přístupem při zajištění a organizaci celé akce. Vždy se snaží vyjít vstříc našim potřebám. Spolupráci plánujeme i do budoucna.
Veronika Marešová
s.Oliver
Niekedy spolupracu nedefinuje len sluzba, ale aj clovek, ktory ju ponuka. Viac ako 10 rokov spolupracujem s EHOSTESKOU prave kvoli ludom, ktory ju tvoria. Zo vztahu klient-dodavatel sme sa uz davno stali rodinnymi priatelmi. To pre mna znamena najviac.
Zuzana Augustín
VIZOO IMAGE PRODUCTION
Důvodem proč spolupracujeme s Vámi a společností EHOSTESKA s.r.o., je Vaše vysoká úroveň profesionality, spolehlivosti, ale i operativnost a flexibilita v zajištění požadovaných služeb. S tím souvisí i odpovídající připravenost Vašeho týmu.
PhDr. Adolf Boháček
AB Agentura
Pokud hledáte agenturu, na kterou se můžete spolehnout, EHOSTESKA je skvělou volbou. Poradí si se vším a čeho si opravdu ceníme, je vstřícný přístup, profesionalita a kvalita odvedené práce.
Veronika Šimánková
ECCO
S EHOSTESKOU jsme spolupracovali hlavně kvůli kvalitě služeb, skvělé komunikaci a jistotě, že se na vás můžeme vždycky spolehnout. Takže hlavně ta rychlost komunikace, kvalita a to, že jste všechny zádrhely bravurně vyřešily.
Jana Bendová
Dr.MAX
This project (registration number: 0380000442), entitled “Strategy and new visual design of the website for the post-covid restart”, was funded by the European Union – Next Generation EU to develop a marketing strategy and a new visual design of the website.